Σ ' αγαπώ με την ψυχή μου

Υπάρχει ένα μέρος που  ξέρω
Δεν είναι όμορφο εκεί και λίγοι έχουν φύγει ποτέ
Αν σας το δείξω τώρα
Θα σε κάνει να φύγεις

Ή θα μείνετε
Ακόμα κι αν πονάει
Ακόμα κι αν προσπαθώ να σε σπρώξω
Θα επιστρέψεις;
Και υπενθυμίστε μου ποιος πραγματικά είμαι
Παρακαλώ θυμίστε με ποιος είμαι πραγματικά

Όλοι έχουν μια σκοτεινή πλευρά
Με αγαπάς?
Μπορείς να αγαπήσεις τη δική μου;
Κανείς δεν είναι τέλεια εικόνα
Αλλά αξίζουμε
Ξέρεις ότι αξίζουμε
Θα με αγαπάς?
Ακόμα και με τη σκοτεινή πλευρά μου;

Σαν διαμάντι
Από μαύρη σκόνη
Είναι δύσκολο να το ξέρεις
Μπορεί να γίνει
Μερικοί παραιτούνται
Γι 'αυτό μην με σταματήσετε
Παρακαλώ θυμίστε με ποιος είμαι πραγματικά

Όλοι έχουν μια σκοτεινή πλευρά
Με αγαπάς?
Μπορείς να αγαπήσεις τη δική μου;
Κανείς δεν είναι τέλεια εικόνα
Αλλά αξίζουμε
Ξέρεις ότι αξίζουμε
Θα με αγαπάς?
Ακόμα και με τη σκοτεινή πλευρά μου;

Μην φύγεις
Μην φύγεις
Απλά πες μου ότι θα μείνεις
Υπόσχομαι ότι θα μείνεις
Μην φύγεις
Μην φύγεις
Απλά υπόσχομαι ότι θα μείνεις
Υπόσχομαι ότι θα μείνεις

Θα με αγαπάς? ω
Όλοι έχουν μια σκοτεινή πλευρά
Με αγαπάς?
Μπορείς να αγαπήσεις τη δική μου;
Κανείς δεν είναι τέλεια εικόνα
Αλλά αξίζουμε
Ξέρεις ότι αξίζουμε
Θα με αγαπάς?
Ακόμα και με τη σκοτεινή πλευρά μου;

Δεν ξέρω πώς σε βρήκα,
Αλλά χαίρομαι που σε έχω.
Σ ' αγαπώ με την καρδιά μου
Σ ' αγαπώ με την ψυχή μου
Ξέρω ότι δεν θα πιστέψεις σε μένα
αλλά πίστεψέ με για το ξέρω
η αγάπη μου είναι βαθιά για σένα
η αγάπη μου είναι αληθινή για σένα
και δεν θα σβήσει ποτέ
οπότε επιτρέψτε μου να σας πω τώρα,
ό, τι και να γίνει θα σ ' αγαπώ και θα κάνω πάντα.