k321

Ποια είναι η 
χρήση
μιας καρδιάς, όταν η καρδιά σας παίρνει
σπασμένα ποια είναι η χρήση της αναπνοής,
αν με κάνετε με κομμένη
την ανάσα ποια είναι η χρήση για μια ψυχή,
αν η ψυχή σας παίρνει κλαπεί
Ποια είναι η χρήση του λόγου,
αν ποτέ δεν μου
μιλάει ποιο είναι το σημείο των συναισθημάτων,
αν κάποιος σας αντιπαθεί γι 'αυτούς
ποιο είναι το σημείο σας και εγώ
αν ξέρατε ότι ποτέ δεν θα λειτουργήσει
και σκέφτηκα
ότι τόσο εδώ θα θέσει κλάμα στο πάτωμα
"Σ 'αγαπώ.. Και εξακολουθώ να
το κάνω" πας froget συναισθήματά μου για σένα

όμορφες εικόνες της ξεθώριασμα
Αρκετά αργά στο χέρι
της Το αίμα δεν είναι αγωνιστικά μέσα της
Δεν μπορεί πλέον να κάνει κακό

Ζωγράφισε μια όμορφη εικόνα
Αλλά αυτή η εικόνα έχει μια συστροφή
Βλέπετε το μυαλό της ήταν ξυράφι
της και η καρδιά της ήταν ο καρπός


της Αυτός ο πόνος Κανείς δεν μπορεί να παρηγορήσει. Λυπάμαι, αλλά δεν χρειάζομαι τη βοήθειά σου πια, πρέπει να βρω έναν τρόπο να αφήσω το σκοτεινό μου πνεύμα να πετάξει στα ύψη.

Αγάπη: πονάει σαν κόλαση και κανείς δεν θα νοιάζονται γι 'αυτό, αν δεν του γι 'αυτούς. Η αγάπη είναι χάλια. Η αγάπη μερικές φορές αποδεικνύεται καλή, αλλά όχι αυτή που θα είναι. Δεν θα το δει ποτέ αυτό και δεν θα το ακούσει ποτέ αυτό.
Η αγάπη είναι

χάλια. Μην το χάπες. Η καρδιά μου του φώναζε για πολύ καιρό και τώρα πονάει γι' αυτόν. Πονάει μόνο γι' αυτόν.
Μερικές φορές θέλω να γίνω βρικόλακας.
Δεν μπορούν να αισθανθούν πόνο. Ίσως αν είχα ένα φίλο βαμπίρ που θα πάρει την ψυχή μου γι 'αυτό δεν θα πρέπει να υποφέρουν πόνο ποτέ ξανά. Υποφέρετε από πόνο γι' αυτόν.
Ίσως αν δει ποτέ αυτό είναι αυτό που έχω να πω: Σ 'αγαπώ και εξακολουθώ να
κάνω. Σ' αγαπώ με όλη μου την καρδιά. Όλη μου την ψυχή. Δεν με νοιάζει αν δεν μ' αγαπάς κι εσύ. Θα σ' αγαπώ ακόμα. Οι αποχαιρετισμοί δεν θα είναι αρκετοί. δεν θα δούμε ποτέ ο ένας τον άλλον μετά από αυτό γι 'αυτό θα κρατήσει για πάντα τις αναμνήσεις από το γυμνάσιο.

Η θλίψη είναι ένα μέρος της ζωής που είναι αναπόφευκτη και προκύπτει από τα χαμένα όνειρα και τις ευκαιρίες. Καταπίνει τους ανθρώπους στο λάκκο του και δεξιά τότε θλιβερή εισαγωγικά μπορεί να έρθει στην καλύτερη διάσωση. Sad εισαγωγικά είναι ψυχή-ανάδευση που χτυπά μια χορδή όταν αισθανόμαστε λυπημένοι. Αυτές οι ισχυρές λέξεις εκφράζουν βαθιές αλήθειες από την καρδιά. Υπάρχουν πολλά διάσημα θλιβερά αποσπάσματα που φαίνονται να απηχούν τις συγκινήσεις μας που έχουν γραφτεί όταν εκείνο το πρόσωπο αισθάνθηκε εκείνο τον τρόπο και είναι πάντα παρήγορο να είναι γνωστό ότι υπάρχουν άλλοι που έχουν ταξιδεψει επίσης στην ίδια πορεία.

Μερικά από τα καταπληκτικά κορυφαία λυπημένα αποσπάσματα που βρίσκω πραγματικά παρήγορο όταν κατάθλιψη και μπορείτε να τα βρείτε καταπραϋντικό πάρα πολύ είναι:
«Η αγάπη μπορεί μερικές φορές να είναι μαγεία. Αλλά η μαγεία μπορεί μερικές φορές... απλά να είναι μια ψευδαίσθηση. Αυτό το απόσπασμα είναι από τον Ιάβα. Είναι τραντάγματα και με φέρνει στην πραγματικότητα και με κάνει να πιστεύω λογικό.

«Αυτοί που σπέρνουν με δάκρυα θα θερίσουν με χαρά» από τους Ψαλμούς μου θυμίζει να μην χάσει την ελπίδα και μια σταγόνα δάκρυ εφιστά ένα άτομο ένα βήμα πιο κοντά στην ευτυχία.
«Απορρίψτε την αίσθηση του τραυματισμού σας και ο ίδιος ο τραυματισμός εξαφανίζεται» από τον Marcus Aurelius και «Μοναχικά δέντρα, αν αναπτυχθούν καθόλου, μεγαλώνουν ισχυρή» από Winston Churchill είναι δύο αγαπημένα αποσπάσματα μου αρέσει πολύ, καθώς μιλά για να είναι ισχυρή και να μην αισθάνονται τον πόνο. Είναι πραγματικά εμπνευσμένο όταν αισθάνομαι πληγωμένος ή απομονωμένος.

Ένα άλλο δροσερό λυπηρό απόσπασμα που θυμάμαι συχνά όταν αισθάνομαι λυπημένος είναι, «Καρδιές δεν θα είναι ποτέ πρακτικό μέχρι να γίνουν άθραυστο». Μου θυμίζει ότι οι εμπειρίες κάνουν μόνο ένα πιο πρακτικό στη ζωή.

Στη συνέχεια, υπάρχουν κάποιες άλλες πραγματικά μεγάλη θλιβερή εισαγωγικά όπως,
«Κάθε άνθρωπος έχει μυστικές λύπες του, η οποία ο κόσμος δεν γνωρίζει? και συχνά φορές καλούμε έναν άνθρωπο κρύο όταν είναι μόνο λυπημένος »από τον Henry Wadsworth Longfellow.
«Για όλα τα θλιβερά λόγια της γλώσσας και της πένας, το πιο
λυπηρό είναι αυτά, «Θα μπορούσε να ήταν» του John Greenleaf Whittier «Αφήστε τα δάκρυά σας έρχονται. Αφήστε τους να ποτίσουν την ψυχή σας από την Eileen Mayhew

«Η αγάπη δεν γνωρίζει το δικό της βάθος μέχρι
την ώρα του χωρισμού» του Kahlil Gibran Και τέλος η πιο συγκινητική καρδιά που συχνά την ασφαλίζω βαθιά στην καρδιά μου είναι το απόσπασμα: «Το πιο λυπηρό πράγμα στον κόσμο, είναι να αγαπάς κάποιον που σε αγαπούσε» του Άγνωστου Συγγραφέα που μου θυμίζει να συνειδητοποιώ την αγάπη αυτών που με αγαπούν πριν να είναι πολύ αργά και να μην περνάω τον πόνο του να χάνεις ένα αγαπημένο μου πρόσωπο παίρνοντας πολύ χρόνο για να αναγνωρίσω την αγάπη.

Αυτά τα θλιβερά αποσπάσματα θα σας βοηθήσουν να περάσετε δύσκολες στιγμές και να φέρει περισσότερη ηρεμία του μυαλού.

Λέγεται και πιστεύεται ότι η μουσική είναι τροφή για την ψυχή. Αυτό φαίνεται καλύτερα στο πώς σχετίζονται με διαφορετικούς τύπους μουσικής ανάλογα με τη διάθεσή μας και τα συναισθήματά μας. Η ψυχική μας κατάσταση και η κατάσταση των συναισθημάτων μας αποφασίζουν τη διάθεσή μας και η επιλογή της μουσικής με τη σειρά μας καθοδηγείται από τη διάθεση στην οποία βρισκόμαστε. Λατρεύω τα θλιβερά τραγούδια, επειδή ενεργούν ως ο καλύτερος φίλος μου όταν αισθάνομαι λυπημένος και χαμηλή.

Με τη συλλογή μου από θλιβερά τραγούδια, δεν χρειάζομαι κάποιον να μιλήσω, επειδή αυτά τα τραγούδια γίνονται καθρέφτης των συναισθημάτων μου. Οι στίχοι σε θλιβερά τραγούδια όταν τους ακούω, αισθάνεται σαν να έχουν γραφτεί για μένα και μπορώ να βυθιστεί βαθύτερα σε μοναχική, θλιβερή συγκίνηση μου. Τα θλιβερά τραγούδια έχουν μια θαυμάσια επίδραση σε μας. Όταν είμαστε σπασμένα και κακό οφείλεται σε οποιοδήποτε λόγο, θλιβερή τραγούδια μας δίνουν μια διέξοδο για να είναι μόνοι μας και να μιλήσουμε για τον εαυτό μας. Ωστόσο, δεν είναι απαραίτητο να αρέσει κανείς στα θλιβερά τραγούδια μόνο όταν είναι λυπημένα· Δεν είναι παρά ανθρώπινο να είναι ευτυχισμένος ακόμα να ακούσετε ένα θλιβερό τραγούδι. Αυτό είναι μόνο μια ένδειξη ότι είμαστε ακόμα άνθρωποι και τα συναισθήματά μας δεν έχουν μουδιάσει σε αυτή τη ζωή με γρήγορο ρυθμό. Τα συναισθήματά μας είναι ακόμα ζωντανά. Αν αισθανόμαστε «ΟΚ» και ξαφνικά ένα θλιβερό τραγούδι φέρνει δάκρυα στα μάτια μας είναι μόνο για εμάς να θυμόμαστε ότι τίποτα δεν διαρκεί για πάντα. Υπάρχει πάντα ένα τέλος σε κάθε αρχή και η ευτυχία ακολουθείται πάντα από τη θλίψη, έτσι πρέπει να κρατήσουμε τις πόρτες μας ανοικτές για τη θλίψη επίσης. Ο πόνος και η δυστυχία ποτέ δεν χτυπά πριν έρθει ούτε κάνει μια ευκαιρία γι 'αυτό θα πρέπει πάντα να είναι προετοιμασμένοι για καλές και κακές στιγμές όσο.

Μπορεί να γελάω δημοσίως, μπορεί να προσποιηθώ ένα χαμόγελο μόνο και μόνο για να μην πω σε κανέναν άλλο τι περνάω μέσα μου. Λατρεύω τα θλιβερά τραγούδια γιατί αναδεικνύουν τα πραγματικά μου συναισθήματα και με κάνουν να κλαίω από τις λύπες μου. παράπονα, τύψεις και τραγωδίες μου. Μου θυμίζουν τους αγαπημένους μου που έχασα εξαιτίας του ενός ή του άλλου λόγου και του κενού που νιώθω χωρίς αυτούς. Ακούγοντας θλιβερά τραγούδια όχι μόνο μου δίνει ανάμνηση πικρών γλυκών αναμνήσεων, αλλά αγγίζουν τις χορδές της καρδιάς μου. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να κλειδωθώ μακριά από τον κόσμο, διότι είναι αυτός ο κόσμος που μου προκάλεσε όλο τον πόνο και τη θλίψη. Αν δεν είχα ζήσει, δεν θα υπέφερα. Έτσι, μπορείτε να δείτε τι πολλαπλά αποτελέσματα μουσική μπορεί να έχει για σας.

Τα λυπημένα τραγούδια είναι επίσης ένας τρόπος να λειώσει ο σκληρότερος των προσώπων και των σκληρότερων συγκινήσεων. Όταν είμαστε θυμωμένοι με κάποιον είμαστε μάλλον θυμωμένοι με τον εαυτό μας? Μπορούμε να τους φωνάζουμε και να τους φωνάζουμε, αλλά μέσα μας τρέμουμε. Και τα λυπημένα τραγούδια έχουν την ποιότητα να ξεπλύνουν αυτή τη σκληρότητα μέσα μας. Κάθε φορά που είχα μια κακή μέρα στην εργασία και ένα επιχείρημα με έναν πελάτη ή έναν συνάδελφο? Ακούω λυπημένα τραγούδια στο δρόμο μου πίσω στο σπίτι για να απαλύνει και να ηρεμήσει τα νεύρα μου και πάνω απ 'όλα για το λόγο, έτσι ώστε να μπορώ να κλάψω και να ξεπλύνετε το θυμό μου.